Horeca

Bij Stichting De Verbinders hebben we een uniek horeca project waar iedereen welkom is om te komen eten.
Ons restaurant wordt gerund door mensen die deelnemen aan een re-integratietraject. Dit betekent dat ze, naast het opdoen van ervaring in de horeca, ook werken aan hun persoonlijke en professionele ontwikkeling. Op deze manier helpen we hen aan nieuwe (werk) vaardigheden en zich te integreren in onze samenleving.

Ons dagelijks wisselende buffet biedt een gevarieerde selectie van smakelijke en gezonde gerechten. Wij kiezen bewust voor lokale en duurzame ingrediënten, zodat we bijdragen aan een betere wereld.

Kom gerust langs bij ons restaurant en ervaar onze gastvrijheid en heerlijk eten.  We kijken er naar uit om je te verwelkomen en samen te genieten van een maaltijd

Fietswerkplaats

Bij Stichting De Verbinders hebben we een fietswerkplaats waar je terecht kunt voor reparatie en onderhoud van je fiets. We bieden onze diensten aan tegen een sociaal tarief, zodat het voor iedereen betaalbaar is om zijn of haar fiets in goede staat te houden.

Onze fietswerkplaats wordt gerund door mensen die deelnemen aan ons re-integratietrajecten. Dit betekent dat ze, naast het opdoen van ervaring in het repareren van fietsen, ook werken aan hun persoonlijke en professionele ontwikkeling.

fietsen verkoop for web

Werken en Leren

Participatiebaan

Werkervaringsplek

Stages

Overige projecten

Dit zijn slechts enkele voorbeelden van de projecten die Stichting De Verbinders in de toekomst wil gaan aanpakken. De ambities zijn echter veel groter. Naar maatschappelijke behoefte wil de stichting projecten aanboren voor alle kwetsbare doelgroepen die moeite hebben om aansluiting te vinden bij de rest van de maatschappij.