Veelgestelde vragen

Ik heb interesse in jullie Horeca project. Wat kan ik nu het beste doen?

Geweldig dat je interesse hebt!  Zullen we bij een kennismakingsgesprek kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen? Stuur een mail naar info@stichtingdeverbinders.nl. Binnen 2 werkdagen krijg je van ons een reactie.

Ik heb interesse in jullie Nederlandse taallessen . Wat kan ik nu het beste doen?

Wat leuk dat je interesse hebt! Op datum starten we met de Nederlandse taallessen. Bij belangstelling: stuur een mail naar projecten@stichtingdeverbinders.nl en wij sturen je alle informatie.

Ik heb interesse in het doen van vrijwilligerswerk voor Stichting De Verbinders, is dat mogelijk?

We staan altijd open voor nieuwe vrijwillige krachten die ons team willen versterken. Kijk naar onze vacatures, anders, heb je zelf een leuk idee wat jij voor ons kunt betekenen? Stuur een mail met je motivatie en voorstel naar projecten@stichtingdeverbinders.nl. Binnen 2 werkdagen krijg je van ons een reactie.

Ik ben op zoek naar een participatiebaan, kan ik bij jullie terecht?

Jazeker!  Zullen we bij een kennismakingsgesprek kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen? Stuur een mail naar projecten@stichtingdeverbinders.nl. Binnen 2 werkdagen krijg je van ons een reactie.